.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شاهد موج سرمایه گذاری خارجی در بنادر کشور هستیم

 شمال نیوز: معاون وزیر و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با توجه به شرایط ایجادشده در کشور پس از برجام شاهد موج سرمایه‌گذاری خارجی در بنادر کشور هستیم.

بمحمد سعید نژاد ظهر دوشنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی در بندر نوشهر در گفتگو با خبرنگاران، افزود: خوشبختانه با توجه به شرایط ایجادشده در کشور پس از برجام شاهد موج سرمایه‌گذاری خارجی در بنادر کشور هستیم و مؤسسات مالی و سرمایه‌گذاران خارجی در یک رقابت تنگاتنگ وارد عرصه سرمایه‌گذاری در بنادر کشور شده‌اند.

وی بیان داشت: درخواست‌های بسیاری در بخش سرمایه‌گذاری خارجی به سازمان بنادر کشور اعلام وصول‌شده و پیش‌بینی می‌کنیم این میزان سرمایه‌گذاری خارجی به دو میلیارد دلار برسد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ایران با اشاره به میزان و مجموع سرمایه‌گذاری توسعه و تجهیز گفت: تا پایان امسال قراردادهای توسعه‌ای و تجهیز بنادر به دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان می رسد و این میزان مربوط به یک سال اخیر است.

سعید نژاد درباره موضوع راه دسترسی بندر نوشهر گفت: علیرغم مصوبه دولت قبل هنوز آزادسازی مسیر و زمین اکولوژی برای راه دسترسی بندر نوشهر انجام‌نشده است و برای اجرای این مسیر همچنان مشکل آزادسازی مسیر وجود دارد.

وی در پاسخ به سؤالی درباره احتمال خصوصی‌سازی بندر نوشهر گفت: هنوز تصمیمی درباره خصوصی‌سازی بندر نوشهر گرفته نشده است.

وی گفت: با انجام طرح‌های توسعه‌ای ظرفیت بنادر دریای حاشیه دریای خزر و شمال ایران تا چهار سال آینده به ۵۲ میلیون تن می‌رسد.

چهار طرح عمرانی شامل دو انبار و دو سیلو با حضور معاون وزیر در بندر نوشهر افتتاح و کلنگ زنی شده است.

مازندران سه بندر در نوشهر، امیرآباد و فریدون‌کنار دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.